Pages

Friday 26 October 2012

Looking Forward

Bismillah....

SPM menghampiri . Sebagai salah seorang calon , saya tidak terkecuali dari kehangatan dek bahangnya . Tetapi saya juga seorang pelajar sekolah . Semestinya saya berasa sedikit tidak sedap hati untuk meninggalkan alam persekolahan . SPM berakhir bermaksud bermulanya banyak perkara yang remeh .
Tetapi di satu sudut hati , saya ternanti nanti saat saat untuk memulakan penulisan saya .

Pada mula hanya angan angan . Namun sejak terinspirasi oleh adik yang menyiapkan novel , disamping seorang sepupu yang telah memulakan karier , tangan saya boleh dikatakan tergetar getar gatal hendak menulis . Masakan tidak , dah menghabiskan dua bengkel pelajaran hanya untuk mengemas atur draf , skrip dan rangka novel . Mengemas idea idea selama 8 tahun terakhir ni .

Harapnya penyampaian saya diterima , walaupun saya tak tahu di mana saya perlu bertapak . Apa apa pun , saya berharap akan ada seorang di dunia yang akan menghargainya ketika saya masih hidup . Ceh , ramai orang popular selepas mereka mati kan ?

Wallahu a'alam

XiN,
0001
27/10/12
Shah Alam

No comments:

Post a Comment