Pages

Tuesday 13 September 2011

1 + 1 = ?

Ahai... lama benar nak siapkan satu post . Lama sangat dah tak buka blog . Satu , semestinya tak punya idea yang nak dicurahkan . Saya ni susah sangat nak betul-betul ambil kisah hal-hal semasa . Nak komen nak ulas tak payah cakap aa . Lagi satu , baru baru ni agak malas aa nak surfing2 ni . Malas pulak tu nak cari bahan .

Papepun , time saya tulis ni tengah malam raya ke 2 . Semua tengah happy-happu lagi bahana raya fitrah ni . Tapi bagi saya , sebenarnya saya tidak berapa suka akan 1 syawal ni . Pagi bangun kat kampung , ramai-ramai , pastu salam2 , pastu solat sunat , balik tu tawaf lak sekeliling kampong , kalau hari tu jumaat dapat bonus pulak gi solat jumaat , balik sambung ziarah sedara-mara , hidup-mati . Sesudahnya , time ziarah rumah second last , tertidur kat sofa tengah ramai dengan khusyuknya . Bukan saya nak riak kata "sedihnya Ramadhan dah berlalu" , malah , kalau ikut hati , best la tak payah dah solat tarawih banyak2, tak ke (XD) ? ( sampai sini , da tak ingat nk tulis ape . skrg da 15 raya dah . lama gile draft ) cmne ni ? nk tulis ape seyh ?

No comments:

Post a Comment